c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس
c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس

تمرینات درس محاسبات عددی

با سلام.

اینجا چند تا از تمرینات محاسبات عددی در درس روش های تکراری حل معادلات رو    به زبان سی برای دانلود گذاشتم.یکی هم لاگرانژ درونیاب هست و یه درونیاب سیمپسون. امیدوارم ازش استفاده ببرید. استفاده ببرید.استفاده...میبرید واقعا؟

دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

دوست من سلااااااا...م
غرض از مزاحمت احوالپرسی بود(البته خواستیم یه کلیکی هم کرده باشیم تا آمارت بالا بره!)
محسن از دانشگاه مازندران

اقای مازندرانی من خودم همین فایل رو دادم به استاد حسینی. تو یوقت نری بدی ضایع بشی!

منیره عبدی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام
ببین من برای استفاده از برنامه چه کار کنم؟
چی باید نصب کنم؟c?matlab?maple?
چی کار کنم؟

هیچی ، فقط باید اینو تو XP اجراش کنی .

محمد جوادی جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد