c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس
c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس

مثال sharing memory برای لینوکس

SHARING MEMORY IN LINUX  exampel


در لینوکس میشود با دستور fork یک پروسس جدید ساخت که از همان خطی که این تابع صدا زده شده ، همراه با پروسس اصلی بصورت موازی برنامه را اجرا میکند . در این حال میتوانیم با دستور if برای هر پروسس ایجاد شده(که یک pid دارد) یک قطعه کد اختصاص دهیم . تااینجا که کاری نداشت . 

این پروسس ها نمیتونن همزمان از متغیرهای عمومی استفاده کنن . درحقیقت اولین پروسسی که به توابع عمومی دسترسی پیدا کنه صاحب اون میشه و بقیه نمیتونن به اون متغیر دست بزنن(میتونین امتحان کنین) . برای اینکه یه حافظه مشترک بسازیم باید از روش های خاصی استفاده کنیم . یکی از این روشها روش MEMORY SHARING هست . 


>>دانloaد<<

ادامه مطلب ...

جستجو در بانک فایل ایندکس دار

ایجاد و جستجو در بانک اطلاعات 

،باروش ایندکس گذاری 

 

بنام خدا . 

در این برنامه یک بانک اطلاعت (مجموعه ا از رکوردهای تصادفی) ایجاد میشود ،سپس عملیاتی چون جستجوی رکورد و بلاک ، خواندن رکورد بعدی ، و خواندن متوالی روی آن انجام میدهد . نکته خاصش اینه که این رکوردهای تولید شده برای جستجوی سریعتر ایندکس گذاری شدن ، یعنی اول مرتب میشن ،بعد یه رکورد جدید حاوی فیلد کلید جستجو برای رکورد اول هر بلاک ساخته میشه و در فایل ایندکس قرار میگیره . اینطوری ایندکس حجم خیلی کمی پیدا میکنه که برای جستجوی سریع خوبه . گذاشتن سه مرحله  ایندکس برای بلاک های بزرگ 2048 میشه معادل جستجوی چندمیلیون رکورد در سه بار دستیابی به دیسک . 

دانلود(با تشکر ازآقای رضایی)

paint سی پلاس تحت داس

M S   P A I N T

<32بیت تحت داس>


با عرض سلام خدمت همه راه گم کرده های گوگل . این چند برنامه که حوصله توضیحشونو اصلا ندارم (ازبس که سادست) _ شایدم اصلا بلد نیستم (شوخی) _ برای شبیه سازی pain مایکروسافت (painهای قدیمی) در محیط تحت داس با توربو سی پلاس هستن . این مطلب رو قبلا گذاشته بودم ولی پاک شد و مجبورشدم دوباره بذارم .


و اما مهمترین بخش پست :   دانلود  

<اینهارا از یه جا دیگه گرفتم >

ادامه مطلب ...