c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس
c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس

کد فیبوناتچی

 دنباله فیبوناتچی فرمولش اینه: 

f1=f2=1; 

fn (n>=3) =f(n-1)+f(n-2)  0

این یه کد خیلی خیلی خیلی سادست که یه عدد رو بعنوان شماره جمله میگیره و دنباله فیبوناتچی را تا اون جمله محاسبه میکنه.الگوریتم برنامه هم غیربازگشتیه.ما دومتغیر میسازیم که مقدار دو جمله صفر و یک رو تو خودشون نشون میدن.بعد در یک حلقه for تا جمله n ام هربار مقدار دو متغیر رو تغییر میدیم. 

 

اگربخواهیم آنرابصورت بازگشتی بنویسیم باید تابع fib رو اینطور بنویسیم: 

 

 

   int fib(int n)                                                    0 

  if(n==1 || n==1)  return(1);                           0 

 

else return(fib(n-1)+fib(n-2));                          0 

{

دانلود فیبوناتچی غیربازگشتی از اینجا 

ادامه در این پست

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://loveblog.loveblog.ir

با سلام دوست عزیز .
امیدوارم در زمنیه وبلاگ نویسی موفق باشی !!!
منم یه وبلاگ دارم که تقریبا 1 سالیه باهاش کار میکنم و الان میتونم بگم که یه وبلاگ بزرگ شده .
من خیلی وقته وبلاگ مینویسم شاید تو هم همینطور .
در ابتدا همین طوری و از سر بیکاری این کار رو انجام میدادم ولی بعد با خودم گفتم آخرش که چی ...
بعدها با درآمد اینترنتی آشنا شدم و با خودم گفتم حداقل دیگه این جوری زحماتم هدر نمیره _ نمیدونم تا چه حدی از این درآمد اطلاعات داری ولی از من بشنوی حتما برو تو هم ثبت نام کن . میتونی بیایی به وبلاگ من و ببینی که تبلیغاتم از کجاست تو هم بری ثبت نام کنی (زیر تبلیغاتم نوشته "تبلیغات با فلان" روش کلیک کن وارد سایت درآمد اینترنتی میشی و بعد از اونجا ثبت نام کن ) .
در واقع بعد از ثبت نام ،کدهای جاوای تبلیغات رو از اون سایت میگری و توی وبلاگت قرار میدی و بعد به ازای هر کلیکی که بازدید کنندگانت روی اون تبلیغات میکنن بهت پول میدن .(پول رو به شماره حسابت میریزن ) . اول برو ثبت نام کن و بعد اگه خواستی برو یه شماره حساب واسه خودت باز کن .
من تبادل لینک هم میکنم اگه خواستی منون با نام .::جذابترین وب ایرانی::. لینک کن بعد بهم خبر بده تا با نام دلخواهت لینکت کنم .
راستی بیا به وبلاگ منو نظرت رو درباره ی وبلاگم برام بگو . ممنون . خدانگهدارت .
من قالب هم میسازم اگه خواستی در خدمتیم!!!

خیلییییی ممنوووووووووووووون .

بنده اگه گشنه یه قرون دو زار پول بودم که همین آشغال ها رو میفروختم به دانشجوی بدبخت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد