c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس
c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس

برنامه رسم نمودار و محاسبه عبارات infix

         ماشین حساب گرافیکی + رسم نمودار

<تحت داس>

 

 

باسلام.این برنامه محاسبه و رسم نمودار عبارات infix هست  که قابلیت های اون عبارتن از: محاسبه مقدار یک تابع یک متغیره برای یک عدد یا آرایه ای از اعداد ، رسم نمودار ، زوم و جابجایی نمودار.

البته برنامه یه عیب هایی هم داره.مثل زوم کردن یا رسم توابع و دیگه اینکه برنامه فقط با اعداد صحیح کار میکنه.درست کردنش باشه بعهده خودتون.

برای مثال ورودی برنامه باید همچین شکلی داشته باشن:((((x*3)-(2^(x-(sin(x-0)))  که معادل عبارت (3x-2^(x-sin xهست.باید درهرپرانتز دو مقدار یا پرانتز و یک علامت بینشون باشه.sin رو به شکل( (sin(x-0) بنویسید!

این ها برای برنامه قابل قبول هستن:

^, / ,* ,- ,+ ,sin ,cos ,tan ,atan ,x ,() 

یه توضیح کوچک هم درباره الگوریتم حل عبارات infix بدم که در اون عبارت داخل یک رشته قرار میگیره و برنامه هروقت به عبارتی مثل (xOY) در طول رشته رسید اون رو حل میکنه و بجاش جوابشو میذاره تو یه آرایه که اندیسش معادل اندیس اون در رشته هست.و درنهایت وقتی همه پرانتز ها حل شدند آخرین مقدار باقیمانده جواب نهایی خواهد بود.یعنی بجای استفاده از کلاس پشته از دو رشته استفاده کردم.

  

دانلود برنامه

البته اینجا دو نمونه ماشین حساب دیگه که از اینترنت دانلود کردم هم میذارم.این دوتا ماشین حساب گرافیکی هستن و با موس کارمیکنن.ولی نمودار رسم نمیکنن:دانلود

و این هم یک ماشین حساب دیگر که نمودار هم رسم میکنه البته اونو از وبلاگ sstars.blogfa.com گرفتم:دانلود

و این یکی هم با دکمه و پنجره و قابلیت رسم چند نمودار در یک صفحه و زوم و حرکت در صفحه:

http://cplusplus.blogsky.com/1388/07/10/post-37/

نظرات 2 + ارسال نظر
داش سامان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

عمو این وبلاگ تازه راه افتاده.صبر کن بهت نشون میدم کی بهتر مینویسه.

mehdy_diddy چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .
www.ontike.com

علیک سلام دوست لذیذ.این وبلاگ تازه یه روزه راه افتاده امیدوارم بتونی درک کنی.وبت رو هم دیدم.خیلی عالی بود.یعنی اصلا بالا نیومد.نزدیک بود خودم بالا بیارم.

به هر حال بازم به وبلاگم سر بزن.خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد